El dimecres 1 de desembre, a la Llar d'Infants vam gaudir d'un espectacle musical. A partir d'una escenografia senzilla, però ben atapeïda de música, els actors van explicar un conte i van cantar cançons acompanyades d'instruments com el violí i la guitarra.
Aquest dimecres 1 de desembre, els nens i nenes de segon de primària, hem anat a veure l’espectacle musical, MA, ME, MI, MO, MU, MOZART, a l’Auditori de Barcelona.
Els alumnes de Llatí de 4t d'ESO i Batxillerat han anat d'excursió a Tarragona. A través d'una visita guiada han conegut els monuments més emblemàtics de la Tàrraco romana, com el circ, les muralles i l'amfiteatre romà.
El dimecres 24 al matí, tots els nens i nenes de la Llar d’Infants vam rebre una visita molt especial i màgica, la Fada del Nadal, una Fada molt dolça que ens va cantar nadales i ens va portar una gran sorpresa: el Tió!!
El dilluns dia 22 de novembre al matí, a la Llar d'Infants, vam celebrar la Festa de Santa Cecília, patrona dels músics.
Cargols have lots of fun with Patch, a little puppy that interacts with them during the English sessions.
L'Escola ha preparat pel dissabte dia 27 de novembre una Americana de pàdel i pel diumenge 28 de novembre un Torneig de pàdel de Tardor.
El divendres 12 de novembre a les 15:30h, el nou programa "L'Escola en directe", a través del directe d'Instagram.
Els alumnes de segon aquest dimarts 9 de novembre hem anat d’excursió a Can Vandrell.