Els alumnes de 1r d'ESO han fet una excursió al Parc Natural de Montserrat on van poder gaudir de l'entorn natural i, a més, van poder escoltar l'Escolania de Montserrat cantant La Salve i el Virolai. Va ser un gran dia que tots van gaudir molt!
Today, I4 kids ✈️🚁🚀 had the opportunity to meet some very special animals in Can Navàs: fallow deers, emus, coatis, goats... even a raccoon and a fox! They all have a story behind them, wich made us think about the awareness of respecting animals and being responsible. We had a very good time touching and feeding them!
Els nens i nenes d'Infantil 4 estan treballant els números de manera manipulativa i els racons ens permeten tocar, crear, experimentar l'aprenentatge des de diferents perspectives. Aprendre jugant és molt enriquidor!
Els alumnes de 4t de Primària han anat d'excursió a Mas Fabrera.
Els infants d'Infantil 4 i 5 s'introdueixen a la lectoescriptura a partir de jocs.
Els alumnes de l'Optativa de Química de 4t d'ESO han fet les primeres pràctiques de laboratori. Han realitzat una cromatografia de paper, separant els pigments de la tinta, i han comprovat la solubilitat d'un polímer, el suro blanc, en diferents dissolvents.
Els alumnes de 1r de batxillerat han visitat la Presó Model de Barcelona i han conegut els detalls de la seva construcció, història i vivències a través d'una visita guiada que recorre els llocs més destacats del conjunt.
Xerrada d'alimentació i malalties associades a 2n d'ESO a càrrec de les infermeres del CST.
The students of 2n of ESO have been studying fermentation process. We put some yeast with flour and sugar in two bottles. One has stayed in the fridge and the other in a room. These are the results.