Actualitat i

Notícies

Mira què passa a l’escola

CELEBREM EL DIA DE L'ESPORT

Els alumnes d'ESO, batxillerat i els professors hem celebrat el Dia de l'esport. Hem realitzat jocs multiesportius: pàdel, voleibol, hoquei, bàsquet i ping-pong. L'objectiu de la jornada és promoure l'activitat física com element fonamental de salut i benestar. I que bé que ens ho hem passat!

25/03/2017
0

PLAYGROUND GAMES

First grade students had a great time playing different games.  

24/3/2017
0

1r DE BATXILLERAT AL SALÓ DE L'ENSENYAMENT

L'oferta d'estudis després de batxillerat és molt àmplia i escollir el camí a seguir pot ser complicat. Per a facilitar aquesta tasca, els alumnes de 1r de batxillerat hem anat al Saló de l'Ensenyament de Barcelona.

24/3/2017
0

GEOMETRIA - 1r D'ESO

Els alumnes de 1r d'ESO que realitzen la matèria optativa de Geometria han realitzat una activitat de mesura. Agraïm la col·laboració de l'alumne Arnau Vilet que ha portat dues balances i dos jocs de pesos. 

24/03/2017
0

SCIENCE TRIVIAL

6th grade knows how to get fun!  

21/03/2017
0

L’Acrosport a l’Educació Física

Els alumnes de 1r, 2n i 3r de Primària han treballat l’acrosport a l’assignatura d’Educació Física.  

17/03/2017
0

L'HORT

Els nens i les nenes de 3r de Primària preparen l'hort per a la primavera.  

16/03/17
0

PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES

Els alumnes d'ESO i Batxillerat han participat en les proves Cangur de matemàtiques, una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières amb l'objectiu d'estimular i motivar les matemàtiques a l'alumnat.     

15/03/2017
0

LA PLAÇA DEL DIAMANT

El passat dimarts dia 14 de març els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a la versió teatralitzada del clàssic literari català "La plaça del Diamant", de Mercè Rodoreda.

0